BB-Väskan

Nu ikväll så har jag tvättat och packat ner ytterligare saker i min BB-väska. Maken tycker jag är konstig för han har då aldrig gjort nåt liknande eller varit med om detta fenomen. Men jag kan inte hjälpa det. Jag vill inte behöva tänka på det när det väl drar igång och jag vet att det tar tid men jag vill vara förberedd! Jag har bara några småsaker kvar att bocka av på listan innan jag är klar och det får mig faktiskt att vara lugnare nu när det börjar närma sig. Jag känner mig avslappnad och då funkar det ju för mig! :)
På tisdag så ska jag till barnmorskan igen! :)

Kommentarer
Postat av: Frida R

Det gör du rätt i att packa i tid :-) man vet aldrig när lillen bestämmer sig för att komma ut! Jag hade inte packa något någon av gångerna och när det väl drar i gång så är man så förvirrade så man glömmer hälften :-P Fast ni kanske inte har så långt till BB, eller måste ni åka till Karlstad?

2014-08-19 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0