Extrabesök hos barnmorskan

I torsdags så var jag på en extra kontroll hos barnmorskan på grund av mitt blodtryck som varit högt några gånger. Men denna gången såg det bra ut så det gäller ju bara att fortsätta att hålla koll på det fram tills bebis kommer. Sen så klämde hon och kände på bebis som fortfarande låg med huvudet neråt :)

Men då verkade det som att han blev sur och krånglade när det var dags att lyssna på hjärtat. Men tillslut så hittade vi det och det slog så fint så.

Nästa möte med barnmorskan blir den 19:e augusti! :) då blir det även att skriva in lite i min journal om hur jag vill ha min förlossning.

Imorgon går jag in i vecka 36! :D Då blir det en ny magbild! ;) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0