Fixat mera saker!

Vi var till Karlstad igår för att älsklingen hade tid hos kiropraktorn. Så då stack vi och hyrde ett babyskydd på sjukhuset när vi ändå var där! :) Sen stack vi till IKEA och åt lunch men det blev lite shopping med. Det blev en symaskin (så jag slipper låna mammas) och så hittade vi en söt nalle som vår lilla Azrael ska få! :) Men sen så vet ni att jag klagade på våra sängbord som vi hade, right?! Så det blev nya såna med... Vad tycks?
Svarta, snygga och med djupa lådor för maximal förvaring! :D Mycket snyggare och bättre än innan! Och helt i vår stil ;) Det tog mig några timmar att sätta ihop dom men jag klarade det och älsklingen stöttade mig hela tiden med komplimanger :)

Nu börjar jag bli trött på smärtorna, sömnlösheten och otympligheten som min stora mage medför. Nu vill jag att Azrael ska komma! Allt är klart för hans ankomst! Så komsi komsi lilla vän! ♡

Idag ska jag hämta ut mina amningslinnen som jag beställt från H&M! :D Tänk att man kan se fram emot en sån liten sak så mycket? :P Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0