Rest in Peace

Det känns som att jag inte gör annat än att sova dessa senaste dagarna... Jag går upp tidigt denna vecka för att få iväg barnen till skolan och sen kan jag lägga mig och sova i flera timmar men utan att känna mig utvilad efter :/ Känner mig rätt så död faktiskt.
Så jag börjar fundera på om det har med att kroppen laddar upp inför förlossningen att göra? Som det känns nu så tror jag inte att Azrael kommer stanna inne hela tiden ut. Han får gärna komma tidigare men inte typ, nu... Måndag som tidigast för då ska vi till Karlstad och hämta babyskyddet på sjukhuset. Vore nog bra att ha ifall bebis tittar ut ;)

Imorgon så går jag in i vecka 38! Galet vad fort veckorna går! :)
Idag hoppas jag att vi kan sätta ihop spjälsängen och bädda den så att vi har det klart. Inte mycket kvar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0