Spjälsängen är klar!



Sängen är nu ihopsatt och bäddad! :D Mitt fina lilla babynest ligger där med och väntar :) Skötbordet står också i rummet nu men det är inte i ordning gjort än pga kattungarna. Så jag håller lite på det ;) Har jag förresten sagt att spjälsängen är densamma som jag låg i som bebis? :) Visst vettni ;) Det gör ju det hela lite mer speciellt! ♡

Det enda som står ut nu och som verkligen inte passar in i vårt annars svarta hem är de hemska sängborden :P De är ostabila och fula, jag köpte de innan jag träffade Jimmy så dom är några år... Men imorgon så blir det att byta ut dom! :D Till ett par svarta med lådor så man slipper ha allt framme.

Imorgon så ska vi även hämta babyskyddet på sjukhuset i Karlstad så nu är nästan allt klart! Bara går och väntar på att bebisen ska titta ut! :D ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0