Vecka 35!!! :D (34+0)



Jag kan knappt fatta hur snabbt veckorna går?! Hur snart det faktiskt är innan vi får träffa dig. Dina rörelser växer starkare och större i min mage.

Igår tog vi oss tid till att ha en datenight, mannen och jag. Vi åt kinamat och gick på bio. Snart kommer det bli färre datenights så vi ville passa på. Sen så lånade jag min mors symaskin för till veckan så ska jag ge mig fan på att sy en babynest till Azrael :) när ändå älsklingen har börjat jobba igen. Dessutom måla spjälsängen eftersom det ännu inte blivit gjort :P Måste få det gjort nu!!

På torsdag så ska jag till barnmorskan igen. Bara en vecka sen sist men det gör inte mig nåt. Älskar att höra hans hjärtljud och mäta magen. Sen ska jag prata med henne om hur jag vill ha förlossningen. Med bedövning och sånt.

Senare ikväll/inatt så kommer en magbild! :)
Stay tuned! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0