Vecka 38 (37+5)

Nej ingen bebis än men vi hoppas och vill att han ska komma ut snart!! Vi längtar så efter honom så att det är galet! Men än så länge så har man bara förvärkar lite då och då och han fortsätter böka runt därinne. Verkar just nu som att han inte kommer ha bråttom ut... Det är två på älsklingens jobb som är inne i en bebisbubbla just nu och vi önskar att vi med fick vara det. Imorgon så är det två veckor kvar till bf och på måndag så är det ju september! Vår bebismånad. Efter alla dessa veckor av väntan och förhoppning så är vi snart i mål, vi är snart där vi vill vara. 
Allt är klart... Jag packade det sista i BB-väskan igår kväll, spjälsängen är klar, babywrapen är helt klar och sitter i babyskyddet.
Nu kan vi verkligen inte göra mer än att vänta... Och det är ju sååååå roligt! :/ 
 
Kanske skulle ta en kaka till och sova lite mer. Det får i alla fall tiden att gå.
 
På tisdag så är det tid hos barnmorskan igen. Mäta, lyssna på hjärtat och se hur man ligger i sf-kurvan. Men jag ska även ta upp att jag tappat känsel på delar av magen. Det känns som när man varit hos tandläkaren och fått bedövning. Områdena sitter runt naveln och det är kanske inte så konstigt eftersom magen har växt så men det skadar väl inte att ta upp det med henne. Det är ju trots allt obehagligt. 
 
Nej nu ska jag gå och göra någonting. Hoppas att bebis tittar ut snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0