Veckan som kommer...

Igår kväll så hade jag som mensvärk igen. Så jag kollade upp det och det verkar vara förvärkar. Antar jag, eftersom de ger med sig efter en stund. Lite träning inför förlossningen. Inte långt kvar nu!!!

Det var ju tänkt att jag skulle ha sytt ett babynest i veckan som var men jag var så trött och kände inte alls för det. Sen när vi åkte till tygaffären i Säffle så hade de nästan inga fina tyger alls. Så nu i helgen så styrde vi bilen mot Karlstad och Tygfabriken. Där har de ju betydligt mer så det blev tyg till babynestet och sen även till en babywrap :) *nöjd tjej*

Så denna vecka när jag är hemma själv så blir det att pyssla i lugn och ro när mannen jobbar. Har ju lite kvar att fixa innan bebis tittar ut...
Hoppas att motivationen är på topp imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0