Julafton

Förra julen så trodde jag inte att allt detta skulle ske nästkommande år. Förra julen så visste jag inte att jag redan var gravid och väntade min största skatt. Det var först i slutet av januari detta år som man fick reda på det. Undrar hur länge man hade gått och väntat innan man själv gjort ett test, om inte läkaren berättat det. Sen inledde man en spännande och rätt så lätt graviditet som slutade i en september förlossning. 
Imorgon blir det hans första jul och den ska vi fira hos min mamma tillsammans med min bror. Det kommer bli mycket god mat och sällskap. Väldigt mysigt! :) och på fredag så blir han hela 3 månader!! Det märks verkligen för han utvecklas i en rask takt. Jag älskar honom såååååå och jag har aldrig varit lyckligare ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0