Besök hos barnmorskan

'
Ja idag var det dags! Min ordinarie barnmorska var äntligen tillbaka efter semestern så Jimmy fick träffa henne och vi fick gå igenom lite mer :) Vi kollade blodtrycket, som låg lite högt. Sen mätte vi mitt symfus fundus mått som nu låg på 32 cm, så det har växt två centimeter på två veckor. Jag låg precis på linjen. Bebis hjärta lät starkt och fint och hon kände efter lite mer hur han låg för jag berättade att jag känt mer tryck på blåsan och bäckenet och att det kändes som att han låg med huvudet neråt och mycket riktigt så låg han som jag trodde.Tror inte att han har fixerat sig än men det är ett gott tecken att han ligger med huvudet neråt oftare :) Dessutom så fick jag låna med några filmer hem om avslappning, amning och förlossning som det blir att titta på ikväll när älsklingen ska ut och köra motorcykel :) Det känns underbart att det inte är så långt kvar nu! Vi längtar så efter att få kramas och gosa med den lille! :) På lördag så går jag in i vecka 35! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0