Vecka 32 (31+2)



Sitter ute och tittar på när mannen städar ur båten som vi förhoppningsvis ska ut med imorgon. Nu är magen så stor att jag inte kan se mina fötter och det märks att han gillar att ligga på högersidan inne i magen :)

Idag har vi varit runt i Säffle och Åmål och kollat på bilar till vår växande familj. Vi är ju på jakt efter en 7-sitsig eftersom vi snart är 6 familjemedlemmar och då kan det ju vara skönt om man slipper ta två bilar om man ska någonstans allihop. Men vi har lite tid på oss så det löser sig.

Imorgon är det tid hos barnmorskan igen. En ny denna gång för min ordinarie har fortfarande semester men träffar nog henne nästa gång :) Sist jag var där var för fyra veckor sen, 24 juni, och då var mitt sf-mått 28 cm så ska bli spännande att se vart det ligger nu för jag tycker att magen har vuxit en hel del :) dessutom så ska mannen med för första gången så det ska bli mysigt. Ska även väga mig då vår våg här hemma är trasig. Hoppas jag inte gått upp för mycket :P
Uppdaterar er imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0