Vecka 34 (33+1)

En vecka har gått. Jag har känt mycket aktivitet i magen och mycket som tyder på att han har eller att han åtminstone har börjat vända sig i magen. Det känns som att hans rumpa pekar ut precis över naveln :) Har en tid hos BM på torsdag så då ska jag fråga om jag har rätt ;)
Nu känns det som att veckorna springer iväg och jag blir bara lyckligare och lyckligare. Jag är inte det minsta orolig utan bara spänd över att få träffa honom!

Nu i veckan så har jag slipat på spjälsängen som bebisen ska ha och nu så ska den bara tvättas och målas svart :) Ser fram emot att få bädda den med söta sängkläder och att få packa BB-väskan. Det får jag också göra snart! :D Bara roligheter ;)
Ikväll kommer en magbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0