Glukostest

Imorse var det dags för mig att kolla blodsockret. Det var nog det vidrigaste jag någonsin druckit! :S mår fortfarande jätteilla! Men det var bara att slänga i sig, men sen så var jag ju tvungen att vänta i ett eget rum i två timmar :/ och fick inte dricka eller äta något så jag kunde inte få bort den äckliga smaken i munnen. Så glad att det är gjort nu i alla fall! :)


Efteråt så hade jag tid hos BM där jag fick höra bebbens hjärta slå igen men just när hon hittade ett bra ställe så vände han på sig så hon fick leta upp hjärtljudet igen. Busig vår pojk ♡
Sedan så mätte hon livmodern och hon fick den till 28 cm, så den har växt 3 cm sedan sist.
Nästa träff med BM blir den 15 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0