Vecka 28 (27+4)

Snart så kanske det kommer upp en bild på min gravidmage, nu när den äntligen börjar se ut som en. På lördag går jag in i vecka 29 och det är nog nu som jag börjar förstå att det inte är alltför lång tid kvar... Sedan går jag in i vecka 30 och då är det bara 10 veckor kvar innan vi får träffa vår lilla pojk! Om allt går som jag hoppas så att han inte kommer alltför tidigt. Men oj vad vi längtar efter honom. Varje spark skickar ett glädjerus genom kroppen på mig och tyvärr så har inte Jimmy fått chansen att känna det än för när man väl försöker tajma in det så slutar han. Jag tror vår lille gosse är blyg ;) 
 
Just i detta nu så är jag hemskt förkyld och har varit sen i söndags. Det börjar ta ut sin rätt på mig nu och man blir så otroligt matt så man inte orkar någonting. Min graviditet har varit full med sjuktillfällen och det har varit jobbigt. Jag jobbar bara juni ut och sen går jag på föräldraledighet tills någongång nästa år. Så då kan jag va hemma och ha semester med Jimmy i sommar och förbereda vår lille knodds ankomst.
På tisdag så ska man till BM igen för glukostest i några timmar och sen träff med BM där vi kommer mäta magen och lyssna på knoddens hjärta. Mys! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0