Dag efter dag

Ja vi gnatar vidare här hemma. Azrael växer och utvecklas så det knakar! Han har nu blivit mycket bättre på ögonkontakt och att härma med tungan. På fredag så blir han 8 veckor. Shit! :) Det går fort nu. 
Vi kör fortfarande med minifom men om jag ska vara ärlig så vet jag inte om det hjälper nå värst?! Han har ont i magen minst en gång om dygnet och ibland så är det nästan omöjligt att trösta honom. Inatt fick jag sova 2,5 timme på grund av detta och vi däckade runt kl. 04.00. Nu så sover han och då skulle ju jag vilja göra detsamma men då krånglar min mage :/ Typiskt! Hoppas han sover ett tag iaf så jag får ta igen de timmar jag missat. Speciellt nu när jag känner att jag håller på att bli sjuk. 
Hoppas jag slipper det dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0