4:e graviditetsmånaden


Ny vecka och nya möjligheter. Idag så fick jag sovmorgon. Hur skönt som helst! Min man har under några veckor använt en CPAP och det har verkligen hjälpt han att sova bättre och ha mer energi. Så för andra gången sen jag blev mamma så fick jag sovmorgon. Vid halv åtta så vaknade lilla hjärtat och jag sa till maken att han hade vaknat, han sa okej och studsade nästan upp ur sängen och tog med sig lilleman upp på övervåningen så att jag fick chansen att sova vidare. Underbart! Ibland så behöver mammor ladda batterierna. Innan CPAPen kom in i bilden så var jag typ ensam förälder åt Azrael så denna förvandling av min man är otrolig. 

Idag blir det att hälsa på en god vän som väntar sitt andra barn om ca en månad och se hur de bor. Sen blir det första gången hon träffar Azrael med :-) myspys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0