Pyton

Aldrig har jag mått såhär dåligt. Känns som att jag ska spy hela tiden och jag har ständig värk, är det inte huvudet så är det magen. Jag vet ärligt talat inte om det är pga graviditeten eller om det är nåt annat som spökar men detta är min verklighet varje dag. Vilket får mig att må ännu sämre eftersom jag känner mig otillräcklig som mamma till min älskade Azrael och jag känner mig otillräcklig som fru. 
Ledsen för detta gnäll-inlägg men var tvungen att skriva av mig lite för detta är inte roligt. Jag blir liggande nästan varje dag förutom när jag tvingar mig upp för att ta hand om min älskling. Hans leende gör allt bättre och jag gör så gott jag kan.... Idag är jag i vecka 13 (12+5)

Kommentarer
Postat av: Sofie Danielsson

Usch va jobbigt :( hoppas du mår bättre snart!! ❤

2015-04-17 @ 12:49:08
URL: http://sooffis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0