Boa

Tänk att du snart är hos oss lilla vän. Vi längtar efter dig! 
Idag tror jag att jag boade för första gången till bebisen i magen. Jag bäddade i ordning i babykorgen som ska stå på övervåningen. Blev skitnöjd ! :-) 
Färgade tyget i maskin för första gången och det blev så bra så. Riktigt svart.
Känns så skönt att jag även kan börja tvätta babykläder och lägga in i det som ska bli hans byrå. För den står tom nu. Sen kommer hans spjälsäng upp och då ska den bäddas och göras mysig. 

Häromdagen så la jag alla gratisgrejer jag fått på posten eller via olika babyboxar i en liten resväska jag har och den blev full! :-D Vissa saker ser jag verkligen fram emot att ta fram och använda för det är ju bara sååååå sött! :-) Men den som väntar på nåt gott ;-) 

Nu ska jag försöka sova lite och hoppas på en bättre natt än den igår. Imorgon (fredag) går jag in i en ny graviditetsvecka så då kommer det en magbild! Vecka 31 here I come!
Godnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0