BVC

Idag var det dags för koll på bvc igen för Kit. Det skulle bli väldigt spännande att se hur mycket han hade gått upp i vikt nu när han bara får ersättning. Överraskad blev jag minst sagt! 😁
Vår lilla Kit hade gjort ett rejält hopp i kurvorna! På en månad så har han gått upp nästan 2 kg!! Från 4355 gram till stadiga 6200 gram!! Från 56,5 cm till 60 cm! 😍 Huvudomfånget hade gått från 38 cm till 40,5 cm. 
Herregud! En liten sumo! 😀😘

Så när vi kom hem så var båda pojkarna trötta och ville sova så de ligger just nu ute i vagnen och sover. Så glad att Kit äntligen kan sova i en vagn som står still! Det har varit svårt men nu går det bra om han ligger på sidan med tutten i mun. Yes! 👍
Så medan de sov så passade jag på att rensa bland Kits kläder. Jag tog bort i princip allt i storlek 56 och letade fram kläder i storlek 62/68. Endel hade han fått i present och det som jag hade sparat från Azrael slängde jag i tvätten. De växer så fort våra små älsklingar. Jag rensade även bort bodys från Azraels byrå eftersom han inte använder det längre. Det är bara otympligt nu när han har up & go blöjor och är så rörlig. Så bara att spara dom till Kit.
Älskar min "lilla" familj 👪💙

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0