Efterkontroll

Idag hade jag efterkontroll hos barnmorskan. Vi hade ett trevligt samtal och eftersom jag var väldigt nöjd med mitt kejsarsnitt så var det inte så mycket att prata om. Vi bokade en tid till att sätta in min spiral så det blir en bra början på det nya året haha. Har aldrig haft en spiral förr så det ska bli spännande att se hur det funkar på mig men skönt om man slipper tänka på att skydda sig på fem år! 😁
Jag hade med min vän Maria som sällskap. Vi har träffats sällan men vi hoppas på att det ska bli oftare. Vi har ju barn i nästan samma ålder. Hon har två pojkar i åldrarna 5 år och 6 månader och jag har ju mina pojkar på 14 månader och 1,5 månad. Så vi gick en tur på stan innan vi åkte hem till oss och fixade lunch. Hennes äldste pojk och Azrael lekte väldigt bra och det var så härligt att se så nu hoppas jag att han sover gott inatt. Har varit några oroliga nätter på sistone. Han somnade relativt tidigt för att vara han men vi får se hur länge han bestämmer sig för att sova bara... Jag har i alla fall fått tid till att duscha! Väldigt skönt. 
Nu ska jag sova och hoppas att det snart är fredag så min man kan komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0