Ägglossning

Innan Azraels förlossning så märkte jag aldrig av min ägglossning. Den kom och gick antar jag och jag märkte inget som sagt. Men nu! Fyfan. Efter förlossningen så märker jag av ägglossningen och helvete vad ont den gör!! Det började någon dag innan med molvärk och illamående, ungefär som mensvärk. Dagen efter, på självaste ägglossningen så vaknade jag och var varm, illamående och hade så sjukt ont i magen. Jag orkade knappt gå upp ur sängen för jag trodde att jag skulle spy. Det var hemskt så man kan verkligen säga att det kom med dunder och brak! Det gjorde ont vid båda äggstockarna så jag tror inte att det är nåt fel på mina äggstockar eller ägg i alla fall.
Dagen efter var precis som dagen innan... molvärk och illamående.
Idag känns allt som vanligt. Eller ja jag känner mig lite uppblåst och öm men det går över.
Jag har läst att man kan känna av och få en mycket ondare ägglossning efter förlossning men detta trodde jag inte. Nu vet jag ju inte hur det kommer bli nästa gång men det märker jag väl, eller inte hehe.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0