BVC Uppdatering!

Ja detta inlägg blev lite sent men det är bara för att jag försökte lägga upp det så många gånger via appen på mobilen men det ville sig inte. Så jag skriver detta nu på datorn. Vi var på bvc i onsdags för den vanliga kotrollen av längd, vikt och huvudmått. 
Vår lilla skatt hade gått upp 1325 gram på en månad! Så nu vägde han stadiga 7900 gram! Fast när jag skriver detta så är han nog väl inne på 8 kg. Herregud vad fort det går.... Dessutom så hade han växt 3 cm på längden så han var nu 66,5 cm. Sen hade huvudet vuxit med 2 cm, och jag har för mig att det nu låg på 42 cm eller nåt sånt. Inte helt säker men allt såg bra ut och han växer ju verkligen så det knakar. Vår älskade lilla plutt. 
Vi njuter av honom varje dag! 
Han är lite för liten för lära-gå stolen ja, men snart så! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0