Cellförändringar

I tisdags så hade jag tid på gynmottagningen i Karlstad för en utredande undersökning angående mina cellförändringar som jag haft två gånger nu på gjorda cellprov. 
Direkt jag fick tiden så ringde jag och bokade om för jag ville ha en kvinnlig läkare om någon skulle rota runt där nere. Det var inga problem och jag fick en tid hos en kvinnlig läkare samma eftermiddag. 
Jag tog med mig maken och Azrael som stöd för det är ju rätt jobbigt... och jobbigare skulle det bli. 
Det var två läkare med mig och båda var rätt unga. Runt 30. Och där låg jag med benen i vädret och hon tar prover. Skrapar och tittar ... Sen så ville hon ha en andra åsikt så hon hämtade en annan läkare. En gammal dansk gubbe! Som såg ut som att han skulle dö när som helst. Pinsamt! När jag inte ville ha en manlig liksom. Men jag sa inget utan tänkte att det nog skulle gå fort. Två gånger penslade dom på något som sved och tre prov knipsade dom av därinne. Aj! Jag har haft värk, typ som molvärk ända till idag. Ont har det gjort och jag blödde till idag med. Så nu får jag vänta 4-6 veckor innan jag får svar om hur proverna ser ut och vilken behandling som ska göras. Jättekul! Inte kul att göra, men så skönt att ha det gjort!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0