En dag med sol och shopping

Igår så packade jag in lilleman i bilen och for till Karlstad för en dag hos min mamma. Det var väldigt mysigt och solen sken så det var väldigt skönt. Vi bestämde oss för lite shopping och det blev mest nya sommarkläder till lilleman. Det finns så himla mycket fint! :D Kolla bara...
 
Han fick en keps, shorts, bodys, byxor, pyjamasar, UV- baddräkt och sina första par skor! :D Så sött! 
Dessutom så fick jag lite handlat med såhär inför sommaren.
Ett mintgrönt långt linne, en rosa tunika/klänning, en vit top, ett par jeans shorts och en sval grön/vit/svart mönstrad klänning! :D Nu vill jag ha sommar!! Även om förra sommaren tog lite på krafterna i.o.m. att jag var höggravid så känner jag mig ändå trött på regnet och rusket. Vem gör inte det?
Jag gick även inom Apotek Hjärtat igår och hämtade ut en babybox! :D
Vem gillar inte gratisgrejer liksom? :D hihi. Den innehöll bl.a. våtservetter (2 olika), plåster, krämer, en napp, en pysventil och ett gulligt gosedjurshjärta att hänga upp :) Vet precis vart jag vill hänga det ;) Dessutom så fick man med ett häfte fullt med rabatter/erbjudanden! Me like! :)
En sista grej då! Jag fyndade nåt som jag funderat på att jag ville ha och kommer nog behöva till hösten när bebis kommer...
En babykorg! Nåt för bebisen att sova i när vi är på övervåningen så jag slipper springa så mycket i trappen själv med småbarn. Vet att den är rosa och det är en fläck på tyget men det ska färgas svart! Sen ser jag fram emot att bädda det mysigt åt den lille där i. Med fluffiga kuddar och ett täcke/filt. Sen hänga de fluffiga hjärtat över. Kommer bli awesome. Det är bra tror jag att jag hittar saker som kommer underlätta min vardag så mycket som möjligt till hösten de veckor som mannen är i Norge. Jag tror att detta kommer underlätta en hel del. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0