Halfway there...


Ja nu är man halvvägs i graviditeten. Det känns som att denna första halva har gått jättefort! :-D Men jag hoppas såklart att andra halvan går minst lika fort ;-) jag längtar efter att se hur denna lilla gosse kommer se ut och vem han kommer vara lik :-) Hoppas på att han får sin fars vackra bruna ögon. Azrael har ju fått mina ögon, både på färg och form. Han som var sååå lik både far och storebror när han var liten så känns det jätteroligt nu när det börjar komma in mer och mer drag av mamma i han! :-D 

Men självklart så ser jag fram emot att se Azrael utvecklas. Han springer runt i sin gåstol och han skrattar och det kommer mer och mer ord. Han vet vart lampan är, han har sagt titta och nej men han vet nog inte innebörden riktigt än men ändå. Han blir mer och mer pratsam och han är busig och charmar folk han träffar ute. Speciellt tjejerna på Ica hehe ;-) ska bli spännande att se vad han tycker om värmen i sommar och om att bada ute. Hoppas ju såklart han gillar det! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0