Mycket nytt detta året

Ja förutom att vi ska få en liten skatt till i oktober så händer det mycket annat nytt i vår familj. Min man har sagt upp sig på jobbet för att börja nytt jobb i Norge. Då kommer det bli att han är på jobbet på veckor och sen hemma i två veckor. Jag tror det kan bli riktigt bra och det ger även en liten boost på kontot :-) 
Så på senaste tiden så har vi fixat lite inför hösten. I lördags så fyndade vi en syskonvagn s om kommer underlätta för mig när jag har båda små barnen själv.
En Babytravel Dublin med en liggdel. Det var en tjej på Facebook som ville sälja sin och jag fyndade den för 1800:-! En ny sån kostar ca 5000:- och en liggdel kostar ca 1300:- så jag tycker vi gjorde en riktigt bra deal! Den är i jättefint skick och smidig att köra. Nöjd mamma! :-D 
Sen idag så blev vi med familjebil :-o Vi bytte in vår Volvo d5 mot denna vackra skapelse.
En snygg 7-sittsig Sharan från 2011. Väldigt mycket nymodigheter och jag bara älskar panoramataket! :-D den känns modern, lyxig, rymlig och helt rätt för vår familj. Dessutom så är den grymt snygg om jag får säga så ;-) 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0