Tagit tummen ur röven

Japp! Denna morgon så fick jag till och med ställa larm! Jag har skjutit upp detta länge nog fast utan bra anledning. Att ringa barnmorskan och boka tid! Vi skulle höras efter ultraljudet men det var ju en månad sen och jag trodde att hon skulle skicka mig en kallelse men det kom aldrig någon så jag ringde. 
Vi ska ses för en kontroll när jag är i vecka 25 vilket är i mitten av juli. Så inte så långt kvar ändå :) Skönt det. Dagarna kommer nog springa fram, vilket jag hoppas i alla fall så jag får höra lillemans hjärtljud.
Jag har känt av honom mer och mer, vilket känns väldigt betryggande. Jag älskar att känna hans fladder å morgonarna och kvällarna/nätterna och ibland så känns det rejält så jag tror att vi kommer få en stark bebis. Han kommer säkert ta efter sin lilla storebror som är grymt stark i sina händer. 
 
Häromdagen så passade jag på att fynda på LekMers stora sommarrea till lille bebisen. Jag vill verkligen göra det riktigt mysigt inför hans födelse. Så jag beställde lite till hans babykorg. 
2 st fina påslakanset från Rätt Start med sött dinosaurtryck som passar både vagn och vagga. Älskar verkligen Rätt Starts produkter! :) Sen blev det ett grått lakan i skönt jersey tyg till korgen. Plus självklart ny kudde och täcke till korgen så min lilleman får det fräsht och mjukt i sin korg som kommer stå på övervåningen när vi är häruppe och han blir trött. Detta passar ju även i vagnen så det blir toppen! :) Ska hämta ut det idag men jag tänker inte öppna förpackningarna förrän i oktober då jag får tvätta det så det luktar som det ska precis innan förlossningen. 
Igår så fick jag förresten ännu en vinst på posten:
Fyra st nya napphållare i sött mönster och två stycken nyckelringar. "Love" nyckelringen satte jag på hemnyckeln och "Batman" nyckelringen hamnade ju såklart på nya vrålåket aka Batmobilen haha :D 
Blir supernice de! ;D
Här ser ni ett av napphållarna. Så sött på min lille ängel. Tänk att du ska bli storebror om några månader ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0