Imorgon är det dags!

Imorgon är den stora dagen här som jag väntat på så länge. Då är det dags för ultraljudet!
Det är en så mysig stund och äntligen så ska vi få reda på vem det är som har bosatt sig därinne. Få en liten bild på vårt andra lilla mirakel. Imorgon så kommer jag vara i vecka 19 (18+3). Jag har haft såna annorlunda känningar denna graviditet än vad jag hade med min första graviditet. Första gången så mådde jag underbart medan denna gången så är allt annorlunda. Jag mår fortfarande illa, fått massa finnar, foglossning m.m. Så jag ser inte fram emot allt detta. Men jag vet att jag kommer få mitt slut om jag så ska kämpa för det med allt jag har. 
Hoppas att läkaren håller med när jag ska träffa han igen den 9 juni.
Imorgon kommer bilden på vårt lilla underverk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0