Are we there yet?

Åh vad jag längtar efter att denna graviditet ska vara över nu! Denna är mycket mer smärtsam än när jag väntade Azrael. Javisst det är trångt och bökigt nu på slutet men denna gång så har jag smärta lååååångt ner, och det känns inte som bebis huvud längre. Det fladdrar liksom och känns mindre och rörligare än ett huvud så jag funderar på om bebis kan ha vänt sig igen?
Ska till barnmorskan på måndag så får väl svar då. Men jag är riktigt trött nu. Känns som att man inte kan vara den bästa mamman till Azrael på grund av detta med graviditeten, så därför vill jag bara ha det överstökat. Jag vill träffa vår lille vilde som härjar på insidan och som ger mig såna smärtor.

16 dagar kvar 💚 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0