Endast timmar kvar...

Ligger på sängen. Har precis duschat och skrubbat hela mig med Descutansvamparna jag köpte på apoteket. Tagit ut alla örhängen så nu känner man sig verkligen tom men de åker i igen när allt är klart imorgon. Herregud, imorgon! Vi har ännu inte fattat att det faktiskt sker imorgon. Jag tror att bebisen vet för han beter sig som en galning därinne i magen. Snart blir det att sova så man orkar upp tidigt för måste tyvärr duscha en gång till med Descutansvamparna till morgonen. Jag hatar att duscha på morgonen! 

Men det kommer bli en ytterst spännande dag! En dag vi sent kommer glömma. Den dagen jag blir tvåbarnsmamma 👑💚👑.

Idag fick vi ihop lillebrors säng. Haha bättre sent än aldrig. Jag bäddade den mysigt och i min favoritfärg, grönt! 😊 
Blev väldigt sött med kappan på också tycker jag. Virade in babynestet i ett matchande påslakan. Ja allt som saknas nu är vår bebis!
Imorgon ses vi min skatt! 💎 Jag kan knappt vänta...💚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0