The last check-up

Ja idag var jag på sista kollen hos barnmorskan innan mitt kejsarsnitt. Mitt blodtryck var bra och bebisens hjärta lät fint. Sen så lämnade jag lite prover. 
Efter barnmorskan så tog jag och Azrael en promenad till apoteket för att köpa stödstrumpor och Descutan svampar som jag ska tvätta mig med kvällen innan och samma morgon som kejsarsnittet, så nu har vi allt klart! Nu är det bara att vänta till den stora dagen d. Den dagen jag blir tvåbarnsmamma. Det kommer bli väldigt spännande och dessutom så är det min första operation någonsin. Det är rätt stort det med. Men jag är redo, detta var mitt val och jag vägrar gå igenom en likadan förlossning som den jag hade med Azrael. 
Nu ska vi snart börja ett nytt kapitel i våra liv och jag är mer än redo! Komsi komsi älskade du 👑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0