Under en vecka nu!

Ja nu har vi gått under en vecka, nu är det bara 6 dagar kvar innan jag kan titulera mig tvåbarnsmamma! 😄 6 små dagar innan vi får träffa vår vilde i magen, som senast!
Det är så sjukt spännande. Idag är sista dagen jag är inskriven på arbetsförmedlingen så jag berättade för min handledare att skriva ut mig på måndag för då går jag på mammaledighet istället för som arbetslös och det känns så skönt!!
Det är inte kul att söka massa jobb som man inte kan ta så nu ska det bli skönt att bara kunna fokusera på mina små prinsar och min kung som kommer vara hemma i ca en månad med oss. 
Idag är det fredag och det menas en ny vecka. Vecka 39! Sjukt vad fort tiden gått. Så senare idag kommer en magbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0