11 april

Ungarna växer så det knakar! Azrael säger fler och fler ord 😀 de nyaste är välling, pizza och kram.
Han vill gärna vara nära lillebror hela tiden och det är underbart 😍💚
Dessutom så fick jag hjälp med att färga mitt hår i en röd/violet färg. Det blev jättebra ☺jag är nöjd och det känns skönt med lite förändring. 
Strumpor på händerna är bättre tydligen men mycket mer komplicerat 😜
Kit försöker mer och mer att hålla i flaskan själv men ibland så blir det lite kladdigt.

På lördag så ska jag och maken äntligen få ha en datenight! Det blir middag och bio i Karlstad. Ser verkligen fram emot det! Vi har inte haft egentid på väldigt länge! Härligt! 💖
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0