19 april

Idag var det dags för kontroll efter att jag fick spiralen insatt gör tre månader sen. Det gick bra och nu behöver jag inte tänka mer på det förrän om 5 år. Skönt! 
Jag har satt upp krokar i hallen för Azraels kläder ☺ blev så bra och hålen fanns redan där så jag förstörde inget liksom och krokarna hade vi hemma så det blev en mini renovering. Istället för att slänga kläderna på hallmöbeln i bild. Nej tack! 
Älskade Kit blir hela 6 månader på fredag! 😀😍 Världens goaste lilla knasboll.
Azrael älskar lillebror 😘💞
Pojkarna älskar sina syskon med 😄😘
Idag tog Azrael årets första dopp i dammen 🐸 😨 😓 Vi stod där och tittade och sen så skulle vi gå därifrån och han trampade fel och snubblade i. Så det var bara att ta av alla blöta kläder och ge han ett bad 🛀 
Så kan det gå... På torsdag så kommer mamma hit över dagen och hjälper mig i trädgården. Kratta löv står på schemat. Jag har stört mig på det länge nu så nu får det vara nog. Är så mycket så man måste typ vara två så man har lite sällskap. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0