Nattliga funderingar

Ja nu ligger man här under täcket och funderar. Det är helt svart i rummet, pojkarna och maken sover. Lyssnar på makens andetag i snarkmaskinen. Så glad att han fått en för hans snarkningar störde mig verkligen förut. Jag är vaken för att jag duschade nyss och jag väntar på att håret ska torka lite mer...

Imorgon kommer mamma hit. Hon trodde att jag och pojkarna skulle komma till henne så det blev missförstånd men det gjorde inget. Hon kommer till mig istället. Vet inte vad vi ska hitta på hela dagen men det blir säkert massa prat och barnmys. Så imorgon får jag städa lite innan hon kommer. Ska städa mer senare i veckan men vill ta det värsta liksom. Jag är sån. 

Idag äntligen så byggde vi ihop min vinst från Jollyroom! 😀 min lekhage till Kit. Den har stått på väg ner till tvättstugan länge nu och varit i vägen för vagnarna så jag fick nog. Dags att sätta ihop den. Såhär blev det:
Babygymmet passade perfekt där i så nu får han ligga ifred för storebror. En liten hörna som jag kan göra mysig med kuddar och filtar så han kan sova gott och säkert. Det känns väldigt bra! Madrassen går att sänka två hack till ju mer han växer såklart. Men jag är jättenöjd.
Dags att sova! Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0