13 januari

Ledsen att jag inte skrivit på länge men såhär efter jul och nyår när allt gått tillbaka till vardagen så finns det annat som ockuperar ens dag. Jag har troligen fallit i en förlossningsdepression. Har varit väldigt nere och slutkörd på sistone sen efter nyår. Men jag gör allt jag kan för att komma tillbaka på banan så fort jag kan. Det är för dessa som jag lever!



Igår var jag hos barnmorskan och fick en spiral insatt för att försäkra mig om att det inte blir fler barn för denna mamma. Det gjorde lite ont men gick rätt smidigt och fort. Så nu är man skyddad i fem år. På kvällen igår så fick jag veta att jag vunnit en tävling på Facebook genom Jollyroom.
Jag har vunnit en lekhage med tillhörande madrass. En sån här:
Set fram emot att få den då den kommer bli toppen till Kit. Speciellt eftersom det gick att höja och sänka madrassen i tre olika nivåer. Kul att dagen slutade bättre än den började. Men sen blev det en natt med väldigt lite sömn så idag är man inte så pigg. Men men... Idag så har jag fått lite gjort. Vikt tvätt, dammsugat övervåningen och plockat i köket. Så det enda jag vill innan sängen är att duscha. Inga höga förhoppningar här inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0