2016

Tänk att vi redan är inne på ett nytt år. Det känns inte så faktiskt. Men jag tror att mycket spännande kommer hända detta år.
Den 18 januari så börjar inskolningen för Azrael. 
Vet inte vem som är mest exalterad, han eller jag?! 😀 Jag vet att han kommer älska det och få jätteroligt!
Sen den 22 januari så ska Kit på 3 månaders kontroll med vaccination 💉 😣 Ajaj! Men hoppas det går bra...
Vår lilla Kit skrattar, pratar och ler för fullt nu. Fyller verkligen våra liv med en massa glädje. Dessutom så är han jätteduktig på att träna nacken och hålla upp huvudet så han kommer nog bli stark han 💪 😁 
Finaste bröderna! Azrael älskar verkligen lillebror och Kit blir så glad när han ser Azrael 😍 Hoppas som sagt att denna syskonkärlek håller i sig! För nu blir det nog inga fler barn för denna mamman. Kanske om de kunde lova mig att det blir en tös nästa gång 😉 Men det känns lite otroligt. Jag får nöja mig med att vara the queen 👑 of the family.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0