Ny vecka

Idag var det dags för inskolning igen för Azrael men jag kände att det har gått så bra, så idag lämnade jag honom och sa hejdå och han vinkade så glatt innan han följde med fröken in på avdelningen. 
Det känns faktiskt jättebra att lämna honom där för jag vet vad roligt han har det. Idag så smög jag in och stod på håll och när han såg mig så blev han glad och sprang fram till mig och ville bli upplyft. Sånt värmer verkligen i mammahjärtat. Men som vanligt så ville han inte gå hem. Men det är mest trötthet, det vet jag så det är ingen idé att ta det personligt.
Så imorgon så kör vi samma tid 9-12 och om allt går bra så ska vi köra 9-14 ons-tors. Är så stolt över hur bra min lilla älskling klarar av denna förändring i livet.
Mammas tuffing.
Kit har provat hoppgungan i helgen och jag tror han gillade det men blir jobbigt för nacken.
Imorse så var Kit en riktig liten tröttis! Men jag är så glad att han sover så bra som han gör på natten. Det gör så mycket! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0