18 mars

Ja nu verkar blogg.se funka som det ska... Så passar på att göra ett inlägg. 
Denna vecka så har Azrael varit hemma från förskolan för de ringde på tisdag morgon och sa att de hade magsjuka så då höll jag han hemma eftersom han inte måste vara där. I tisdags så kom även min mamma hit och umgicks. Vi tog en härlig långpromenad i solen 🌞
Jättehärligt väder har det varit hela veckan! 😀 

Sen igår så var jag på anställningsintervju i Åmål. De sökte två förskollärare och det känns verkligen som att det gick jättebra! ☺ De kändes nöjda över mina svar på deras frågor och de skulle höra av sig på måndag. Så håll tummarna nu för att jag får det! 👍👍
Igår kväll blev även maken förkyld så han har varit hemma idag. Så hela dagen har känts som en lördag pga det. Men hoppas han blir frisk snart! Han är ju aldrig sjuk liksom... Men nu kom det som ett brev på posten 😕

Goaste fina storebror 😘💎💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0