BVC, Sjukdom & Uppdatering

Ja eftersom blogg.se via mobilen har krånglat en massa så har jag inte kunnat publicera några inlägg via appen så då passar jag på nu när jag sitter vid datorn. 
 
Så för det första så var vi på BVC i slutet av februari för att kolla hur det går med Kits utveckling. Han hade gått upp 1 kg och växt 3 cm på längden. Så vår guldklimp väger 9,5 kg och är 68 cm lång. Jättehärligt att det börjar plana ut lite med hans vikt nu. Dessutom så vände han sig för första gången från rygg till mage för några veckor sen. Så duktig! :)
 
Sen så har pojkarna varit sjuka i nästan två veckor. Azrael blev precis frisk så han kunde äntligen få gå tillbaka till förskolan idag igen. Han var sååååå glad över det och jag hoppas att det kommer bli bättre med hans sömn framöver nu igen för det börjar verkligen tära på oss föräldrar.
Kit är fortfarande förkyld men han är iaf pigg så jag är glad för det.
Nu kommer lite bilder så får vi höras en annan dag!
 
Nu ska jag vara mamma. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0