Man gör så gott man kan

Ibland känns det som att man inte räcker till riktigt. Man vill mer hela tiden men det går liksom inte. Man kan bara göra sitt bästa och försöka vara nöjd med det. 
Jag försöker vara en god mamma till mina pojkar trots en seg förkylning just nu vilket tär på mitt psyke och tålamod...
Azrael gör sitt bästa för att ge mamma gråa hår och för att bli frisk så att han kan gå till förskolan imorgon. Vilket han också ska. Trots att han fortfarande är snorig så hoppas jag att han klarar det. 
Kit kämpar med att rulla runt från mage till rygg. Än så länge så har han bara rullat från rygg till mage. Men viljan finns där och han får runt halva kroppen men nu måste han bara finura ut hur han får med resten av kroppen runt. På morgonen av sin 5 månaders dag så upptäckte han ju sina fötter också. Väldigt spännande!
Imorgon ska han och jag ta oss en tur till bvc med för månadens kontroll. Sist hade han ju ökat med 1,1 kg. Får se vad det blir denna gång! 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0